anneliekeyser

2013-01-21
03:17:28

Oj vad längesen det är jag skrev här!!!
Nu ska jag verkligen försöka mig på att ta tag i bloggen igen och så hoppas jag appen funkar för mobilen så blir det lättare :)
Mycket har hänt sen sist jag skrev, hästarna står fortfarande hemma på Bergsängen och vi tränar på!!! Har för närvarande 4 egna hästar i stallet + 3 st inackoderade så det är fullt upp hela tiden. I år tänker jag satsa seriöst på tävlande och se vart det bär av och hoppas på bra resultat för alla hästar.
Lite förändringar här på bloggen kommer det oxå att bli. Det kommer att finnas en kategori som heter stall Bergsängen. Där kommer det finnas information om ridhuset, stallet och lite vad som händer på gården. 
Ska även skriva en sammanfattning av 2012 som kommer under dagarna :) 

Kommentarer:
#1: Pucko

Härligt att du har börjat blogga igen :)

Svar: Ja det är kul att vara tillbaka :) följer ju dig på din blogg även fast jag inte syns så mycket här!!
Annelie Keyser

2013-02-11 @ 23:06:13
#2: Pucko

Spännande, att läsa hur det går med dina hästar och utvecklingen :) Kul att du följer min blogg :)

Svar: Ja det är kul när det äntligen börjar släppa och hända saker med hästarna :) Måste komma och hälsa på dig nån dag när det är lite lugnare hemma!!! Har följt din blogg hela tiden vännen :) Kram
Annelie Keyser

2013-02-17 @ 18:49:14
#3: Pucko

Ja, det är en speciell känsla det och det gör en ännu mera taggad att fortsätta :)
Du får gärna komma och hälsa på när du har möjlighet, satt faktiskt och funderade på om jag skulle fråga om att komma och hälsa på dig någon dag när det finns möjlighet och tid?
Då är det inte en massa skit jag skriver då ;)
Kram

Svar: Vi får försöka hitta nån dag när det passar oss båda :) Jag har ju flera dagars ledighet på mitt nya schema så det ska vi väl kunna passa ihop tycker jag :) Kram
Annelie Keyser

2013-02-26 @ 17:16:50
#4: Pucko

Absolut, och jag jobbar bara natt så har ju lediga dagar :) Kram

Svar: Å jag jobbar mest nätter jag med så då ska det väl inte vara några problem tycker jag :) Hur jobbar du nästa vecka? Måste bara invänta vilken dag jag ska hålla lektion bara.. Kram
Annelie Keyser

2013-02-28 @ 18:37:55
#5: Pucko

Vad jag vet nu så jobbar jag ingenting, är ju vikarie och har inga inbokade pass tyvärr :/ Kram

Svar: ok då vet jag :) ska bara kolla vilken dag jag ska hålla lektion så hojtar jag till!! Har du kvar ditt g:a nr?? kan du inte skicka det på fb så jag kan kolla om det är rätt.. Kram
Annelie Keyser

2013-02-28 @ 22:01:39
#6: Pucko

Skickar över det nu :) Kram

2013-03-07 @ 17:25:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: