anneliekeyser

2013-03-11
22:56:20

En solig helg varvat med nattjobb..

Det har varit en härlig helg dock så har det varit lite dåligt med sömn då jag jobbat natt. Men vad gör det när solen skiner och man har duktiga hästar :)
Under hela helgen har jag haft lyxen att få mockat och fixat :) det är bara så underbart skönt!
I lördags så gick Khloe och Burre dressyr med fokus på lösgörande och hitta dem yttre hjälperna. Är riktigt nöjd dem båda då jag fick igenom ett bra arbete som resulterade i lösgjorda och nöjda hästar. Sirre fick även han ett pass i ridhuset, vi lyckades trava 2 varv helt utan Patriks hjälp ;)
I söndags så var det samma typ av jobb för alla hästar. Alla var så duktiga men dagens guld stjärna går till sirre 4,5 varv i trav helt ensam med bra bjudning och i form dock med lite draghjälp fr Erica och julle i ena hörnet..

Idag har alla hästar vilat men imorgon så är det full fart och Khloe och jag ska rida en clinic för Linda Heed i Rimbo :)

Nu ska jag sova lite!!
Kram på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: