anneliekeyser

2013-03-23
22:27:01

Duktiga hästar :)

I torsdags så stod det återbesök på Täby för Faffe och Malin och det går verkligen åt rätt håll. Nu har hon skrittat 2 dagar dock bara 5 min åt gången men det är ett steg i rätt riktning :)

Burre fick hoppa banan vi hade i onsdags men med lite andra hinder. Satte in lite terräng inspirerade hinder och sen hängde vi vattenmattan över ett enkel hinder och satte in blommor i ett annat hinder. Allt detta för att få titthinder och se reaktionen på honom, han va lite misstänksam när han kollade på hindrena men så fort vi började hoppa fanns det ingen som helst tvekan å det gör mig så himla glad. Khloe tog det lugnt i torsdags då hon gick en tuff hoppträning i onsdags som kändes riktigt bra.

I fredags så skrittade jag och Linn ut till beateberg i solen :) tyvärr så gick solen i moln när vi vände hemåt och det började blåsa isbjörnar!!! Fy sjutton så kallt det vart :(
Idag har hästarna fått vila pga knasigt pass på jobbet, börjar kl 10 och jobbar till 19,15 :( men imorgon ska det ridas innan jobbet :)
Nä nu ska jag försöka sova lite då hjärtat ligger å sover sött bredvid här i soffan å man blir ju allt lite avis!
Ska se om jag kan lyckas ladda upp filmen från burres hoppning fr i torsdags.

Kram på er!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: