anneliekeyser

2013-05-17
23:52:27

The old lady pĂ„ bete 😊

Äntligen sĂ„ fick Desi gĂ„ ut pĂ„ sommarbete, kan sĂ€ga att det var en glad hĂ€st som stoppade ner huvudet i grĂ€set 😊
Förhoppningsvis sÄ fÄr lilla Saphira följa med eller sÄ Äker hon till Riala eller Finnby pÄ bete. Grabbarna hemma fick oxÄ gÄ ut i en ny hage med lite grÀs. Tror bestÀmt att dem gÄtt med snoken nere i backen hela dagen...

Idag sĂ„ har Linn varit pĂ„ praktik hos mig och det va nĂ€st sista gĂ„ngen 😔 tiden gĂ„r sĂ„ sjukt fort nĂ€r mm har roligt!! Tur för mig att vĂ€rldens bĂ€sta följer med pĂ„ tĂ€vlingar och kommer och hĂ€lsar pĂ„ hemma pĂ„ gĂ„rden 😊 vi har hunnit med en hel del idag, Desi har haft vagn pĂ„ sig och gĂ„tt runt ridbanan ett varv. Min coola dam bryr sig verkligen inte om nĂ„got utan bara gillat lĂ€get! Har Ă€ven stĂ€dat undan i stallet och fĂ„tt desi verkad innan betet. Sen kom Åsa som Ă€r Linns lĂ€rare och vi gick igenom hennes omdöme pĂ„ praktikenoch frĂ„n min sida Ă€r det högsta betyg med en guldstjĂ€rna i kanten 😊
Nu sitter man pĂ„ jobbet och har 4 timmar kvar innan man fĂ„r lĂ€gga huvudet pĂ„ kudden och drömma sött. TĂ€nkte passa pĂ„ att göra lite trĂ€ningsschema och tĂ€vlingsplanering för alla hĂ€star plus att sĂ€tta upp mĂ„l för alla 😊

Nu ska jag sĂ€tta fart och vara lite duktig igen 😊

Kram pÄ er


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: