anneliekeyser

2013-02-18
22:39:30

Vikarierat som ridlärare :)

Idag har jag vikarierat som ridlärare nere på ridskolan i Rimbo :) haft en kul kväll med 5 grupper i olika nivåer!
Nu är man trött och nöjd :) ska helt klart försöka komma in på ridlärarutbildning i höst då det är något jag tycker är så kul!!!
Men över till mina egna hästar; igår så tömkörde jag sirre och han är så positiv till att jobba. Vill inte hålla på för länge s han tappar suget så det vart väl ca 15-20 min. Burre fick jogga och galoppera lite för att få bort all mjölksyra från i lördags. Han kändes mjuk och fin :) så glad att han är så positiv till arbetet. Khloe fick vila igår.

Idag var det bara Khloe som fick sig ett ordentligt dressyrpass med fokus på öppna, slutor och skänkelvikningar allt för att mjuka upp henne!! Dem andra busarna fick en härlig och välförtjänt dag i hagen :)

Nu ska jag sova då jag har sån träningsvärk !!

Kram på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: