anneliekeyser

2013-02-28
22:28:02

Lite tävlingplanering
Här kommer en liten del av tävlingsplaneringen för i år, dock så försöker jag hitta en bra tävling i hoppning innan första fälttävlan men hittar jag ingen får det bli någon pay and jump :)
 
13/4 Debutant Kinda med Khloe.
1/5   Debutant + lätt klass Kinda med både Khloé och Burre ( om han känns redo)
12/5 Debutant Nynäshamn med Burre om han inte är klar för 1/5.
1/6 Debutant + lätt klass Åkerbo med både Khloé och Burre.
8/6 Debutant Johannesberg med Burre och ev. Sirre.
26/7 Lätt klass Årsta-runsten med Khloé.
10/8 Debutant + lätt klass Enköping med Khloé, Burre och Sirre.
17/8 Debutant + lätt klass Baståsen med både Khloé och Burre
7/9 Lätt klass eller ev enstjärning klass Örebro med khloé beroende på hur hon känns och gått under säsongen.
14/9 Ev Swede horse med Sirre om han känns ok och har kvalat in.
21/9 Botkyrka med alla 2 hästarna klasser beror på hur dem gått under säsongen.
 
Här är bara en liten skiss på hur jag tänkt och vilka möjliga klasser det finns. För hoppningsvis så hittar jag några bra dressyr och banhoppnings klasser att börja hästarna med och sen blir det nog någon kurs under sommaren. men som sagt allt beror på hur hästarna känns :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: