anneliekeyser

2012-06-08
23:48:24

Tävlings dags :)

Imorgon är det Fälttävlan debutant i Uppsala med Khloe! Lite jobbigt bara att vara så här förkyld men det får gå ändå.
Idag var jag hem till Sara Grönvall så hon fick rida igenom Busan ordentligt då jag ville spara på mina krafter. Vart mycket mjukgörande arbete och för att få henne svara snabbare på hjälperna. Börjar göra riktigt fina travlängningar men hon är inte 100% ärlig i galoppen. Men som Sara säger vi får inte glömma bort hur långt hon har kommit på nästan 3 månader då hon knappt ville gå i en bra och ärlig form. Hon har aldrig blivit seriöst tränad under hela sitt liv så nu gör hon enorma framsteg :)
Nu ikväll så vart det bad och puts vilket är ett mindre populärt moment ;) det är en viss dam som inte uppskattar det hela. Grabbarna fick vila idag då jag haft otroligt mycket i skolan plus mått dåligt pga förkylningen. Men hoppas jag hinner med en ridtur på burre efter tävlingen innan jag ska jobba lite.

Nä nu måste jag sova om jag ska vakna imorgon bitti.

Kram på er!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: