anneliekeyser

2012-06-10
22:51:45

Tävling Leksand istället :)

Fick precis allt klart att jag kan starta i Leksand den 17:e :) känns skönt nu när jag missade starten i Uppsala pga sjukdom ! Så den här veckan ska det trimmas i dressyr men varvas med uteritter. Imorgon står det hoppning på schemat, khloe mest checka av läget men Burre ska däremot få inviga dem nya terräng hindrena som min snälla sambo har fixat till mig :) han är nu i hårdträning så att man kan se om han passar som fälttävlans häst eller ren dressyrhäst.
Linn har longerat sirre 2 dagar så att han är på g och imorgon blir det till att hoppa upp och rida igen. Generalen har fått mysiga skogspromenader med Linn och själv har jag lyckats kurera mig och jobbat idag.

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon och jobba ett mastodont pass i den gula faran till taxi ;)

Kram på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: