anneliekeyser

2012-06-19
17:03:41

Slö dag igår :)

Igår var man riktigt trött och sliten :( insåg att alla milen i bilen i söndags tagit ut sin rätt speciellt när man varit så osmart och inte stretcha efter tävlingen. Tog "lite" sovmorgon och sen bar det av till jobbet. På kvällen var det sirres tur att få jobba och han var duktig men tyckte nog jag va jobbig ;) Burre och Khloe fick gå i skritten ca 40 min och det va premiär för Burre bus. Trodde han skulle spunka men han var så duktig så. Ibland kan han överaska vem vet det kanske finns hopp om honom ;)
Idag ska sirre ridas och dem andra busarna får ta en runda i skritten idag med. Imorgon sätter allvaret igång igen.

Nu ska jag dra mig hemåt och sätta fart :)

Kram på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: