anneliekeyser

2012-06-01
22:00:58

Regn och åter regn!!

Men väldigt nödvändigt då det behöver växa lite gräs i hagarna. Mina hästar går på bete på dagarna men får sova inne på nätterna. Dels för att dem tränas rätt hårt och då vill jag att dem ska kunna vila ut ordentligt och dels för alla mygg och knott. Sen så får ju inte Khloe gå på grönbete då hon är gammal fånghäst så känns lite taskigt att hon ska behöva gå själv hela tiden.
Igår vart det en lugn dag med skritt då jag städade hela gården för visning idag och idag har hästarna fått vila. Mycket pga sista finslippningen men sen för att det har hällregnat precis hela dagen. Iofs har jag ridhus hemma så regnet spelar egentligen ingen roll men dem ska gå hårt hela helgen och nästa vecka iaf Khloe som tävlar nästa helg i Uppsala.

Nä nu ska jag sova lite för imorgon blir det terräng hinderbygge som ska invigas av Burre på söndag :)

Kram på er!


Kommentar:
#1: Åsa

Halloj! Kul att du är tillbaks igen! Känner dock att jag missat nåt under ett par månaders tystnad. Vem är Burre och vad har hänt med Trippe?

Kram

2012-06-04 @ 20:57:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: