anneliekeyser

2012-06-07
22:47:11

Fy för att vara tok förkyld :(

Haft ett par dagar ifrån bloggen men det har varit så mycket på jobbet med långa dagar plus lite skolarbete. Hästarna har jobbat på fint. Hoppade både söndag och måndag med Khloe och Burre. Dock landade burre fel och vart lite små halt i söndags så jag valde att inte chansa så han fick gå ut i hagen och ta det lugnt. Kollade honom på kvällen och då va han hur fin som helst. Så skönt att det inte va något allvarligt :) tyvvär så har vi hamnat lite på ruta ett igen i ridningen då vi haft mycket med visningar och städning så det är andra som ridit. Dock har han tagit över då det inte ställs några krav på honom och nu får jag ett living hell pga det :( men men det är på väg åt rätt håll igen ! Khloe var iaf jätte duktig i hoppningen båda dagarna och det känns skönt inför helgens tävling. Dock är jag lite orolig inför dressyren då hon är jätte brunstig och blir riktigt bitchig mot skänkeln.

Nu måste jag sova så jag orkar imorgon är galet förkyld och mår pest. Tur att det var vilodag för hästarna och att man har en underbar sambo som hjälpte mig med stallet :)

Kram på er!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: