anneliekeyser

2012-06-09
08:54:51

Fan så surt :(

Idag skulle det varit tävling i Uppsala men det har vräkt ner regn sen inatt så vågade inte åka då jag är riktigt förkyld :( när man äntligen får tag på sekretariatet och ska stryka sig så säger dem att det inte regnar. Försöker då flytta starttiden men får då bara 1h och 40 min på mig att lasta, köra och rida fram så det va bara surt nog å stryka sig. Har inte råd att vara sjuk när man kör taxi på heltid så man vågar inte chansa :(

Kram på er!


Kommentar:
#1: Åsa

Tack för all info. Nu är jag med i matchen igen :)

Synd med Trippe dock... :( Dessa fullblod och deras ryggar...

Krya på dig och det kommer fler tävlingar när du mår bättre ;-)

2012-06-09 @ 22:44:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: