anneliekeyser

2012-01-04
12:06:27

Jaha hem till leran igen då :(

Haft en helt underbar semester i Funäsdalen :) dock samlar jag nu på blåmärken och träningsvärk och insett att min balans, kondition och styrka måste göras nått åt!! Men jäklar va kul jag haft. Har försökt mig på att åka snowboard i en hel vecka nu och lite måste jag få skryta, är faktiskt riktigt nöjd med hur det har gått :) har en underbar sambo som lär mig!! Nu är det bara ett problem jag vill inte åka hem utan vill vara kvar!! Men håller tummarna för att det kanske kan bli så till våren/sommaren fram tills dess får jag längta till slutet av januari då vi åker upp igen :) nu ska jag försöka vila lite på bussen innan nästa rast i tönnebro.

Bild från snöiga Sveg :)

Kram på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: