anneliekeyser

2011-09-15
00:46:59

Liten uppdatering...
Just nu händer det inte så mycket på hästfronten kan man säga. Stackars Trippe står på boxvila då han trampade på en spik som gick in i strålen. Tur i oturen så gick spiken snett in så han har klarat sig väldigt bra! Nu är det ofrivillig vila som gäller fram till onsdag nästa vecka då hovslagaren kommer och kollar läget och slår på en sko med sula. Ser allt bra ut så får han komma ut i hagen, eller ja det lär bli volten första dagen då han kommer tok röja. Så ni som läser håll tummarna att det här går vägen så jag har min buse tillbaka snart och kan få börja träna igen. Saknar ridningen så mycket nu =(
Den andra hästen jag hade är nu tillbaka hos sin ägare och anledningen till det är inget jag vill gå in på här. Sånt som händer och man får ta lärdom av misstagen och helt enkelt inte göra om dem. Kan ju säga som så nästa gång så kommer jag vända ut och in på allt innan jag tar emot en ny häst.

Finns inte så mycket mer att skriva utan det får bli en bra bok här på jobbet om jag ska orka hålla mig vaken fram tills kl 06.30 imorgon.

Sov så gott! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: