anneliekeyser

2011-10-05
19:14:49

Solen tittade fram idag när jag red :)
Det känns att hösten har kommit men ändå fick jag njuta lite av solen när jag hoppade lite idag :) Tränade lite på det som jag red för John förra veckan. Han går med på det om än lite motvilligt, han är så söt min buse när man är borta och tränar går han så bra men när man är hemma så är det jobbigt å grinigt.... Men men bara å kämpa på då man vet att det släpper och att han blir fin i slutändan.
igår så vart det dressyr på banan med fokus på lösgörande arbete, han kändes riktigt fin men man känner att han tappat mycket sen vilan. Men det är nog snart tillbaka, tänkte även ta och kolla upp honom med en equiterapet ( eller hur det nu stavas ) och se om han sitter fast någonstans.
I måndags blev det vila för hela slanten då jag var tok dålig på natten och hade inga krafter kvar till att ens tänka ridning.

Veckans planering:

Torsdag: Rida ut runt Sätuna
Fredag: Dressyr fokus på lösgörande.
Lördag: Stall clear round, vi i stallet ska ha en egen liten tävling som sen avslutas med god fika :)
Söndag: Förhoppningsvis årets sista terräng träning för Anna Fagrell.


trippe

Längtar redan till nästa års tävlings säsong :)

Nu ska jag jobba vidare!!

kram på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: