anneliekeyser

2011-10-02
21:41:45

Idag är jag nog världens gladaste :) har v...

Idag är jag nog världens gladaste :) har varit i Norrtälje med Trippe för att rida pay and jump. Äntligen fick vi till våran första felfria ritt!!!!! På 60 cm hade vi 3 stopp, men det var mest allt annat än hindrena han kollade på. I 70 cm va det en grabb som fattat vad det hela gick ut på ;) han va på hugget och bjöd på varenda hinder dock så hann jag inte med till det sista och då fick vi ett stopp. Men det va helt å hållet mitt fel :) gjorde en omstart och kunde rida hela banan i galopp och fick till våran första felfria ritt :) tror man får leta efter en gladare häst och ryttare just nu! Nu är det en slapp kväll hemma med den bästa :) Kram på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: