anneliekeyser

2011-05-11
09:09:21

Tisdagens hoppning vilken känsla!!

Jisses vad sent man kommer hem när man är och tränar men igår var det verkligen värt det. Orkade inte skriva något men jag är så otroligt nöjd vi börjar hitta varandra och igår var det så himla kul att rida och jag är så glad.
Hade en massa matnyttiga övningar som jag ska lägga upp här lite senare!
Blir bara ett kort inlägg nu då det inte finns tid till att skriva just nu hoppas jag kan skriva mera ikväll. Idag blir det iaf vila för Trippe då han ska vaccineras då jag helt har missat det. Jag slarvigt av mig men det var det sista jag tänkte på när jag var rädd för honom och nu får jag bita i det sura äpplet :(

Hörs lite senare kram!


Kommentarer:
#1: Angelica

Kul att du börjar komma igång ordentligt igen och att ni börjar hitta varandra!! =)

2011-05-11 @ 16:03:32
#2: Annelie

ja det känns verkligen bra just nu och jag hoppas att den känslan håller i sig så man kan komma igång igen :)har saknat ridningen så himla mycket! Såg att det hade gått bra för dig och Neenee på den nationella! Ett stort grattis :)

2011-05-12 @ 06:47:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: