anneliekeyser

2011-05-26
10:23:37

Ops nu var det länge sen jag skrev nått!
Har varit mycket dem senaste dagarna, dels har jag haft oturen att legat sjuk plus att min älskade Desi äntligen fölade :) Fick ett fux sto som sista föl och det är jag väldigt glad över. Laddar upp bilder på mor och dotter så fort jag fått in dem i min dator. I måndags var jag iväg och tränade dressyr för Maria, kan säga att Trippe var lite väl taggad efter 3 dagars vila och med halv storm på ridbanan. Men han jobbade på riktigt bra och det sker framsteg för varje gång så vi är mer än nöjda. Uppdaterar mer ikväll nu måste jag jobba vidare.

Kram!

Kommentarer:
#1: Angelica

Kul med föl, grattis!! Vem är den efter? Ser fram emot lite bilder =)

2011-05-26 @ 14:08:07
#2: Annelie

Sv Anglica: Absolut är det kul med föl . Hon är efter Arnolds skimmel Bravour, kommer bli en stor dam! Försöker lägga upp bilder ikväll :)

2011-05-26 @ 16:26:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: