anneliekeyser

2011-05-02
03:03:33

Jaha ska man ge det här en chans kanske...
Har fått så mycket inspiration genom att läsa klubb kompisars tränings bloggar och vänners bloggar så man kanske vågar ge sig på det här, åtminstone ge det ett försök! Sitter just nu på jobbet och har nedräkning för att få åka hem och fixa stallet och rida lite innan man åker hem för att sova. SKa bli skönt att få stallet klart på morgonen så man kan få en soft hemmakväll med sambon :)

Idag vart det ridning på banan med Trippe, inte lätt att rida när man är trött efter en helgs nattarbete men det gick bra och han släppte fint i dressyren. Hoppade även ett par språng så  vi kommer igång med hoppningen och jag vågar rida på mera. Han tyckte det var kul och det kändes bra, travhoppade några gånger i varje varv och även något språng i galopp. Känns som att jag börjar bli säkrare och vågar släppa mer och mer. Hoppas verkligen mina hjärn spöken släpper helt snart så jag kan komma tillbaka där jag var före kraschen förra sommaren. Men det är bara att kämpa vidare och den mentala träningen gör susen och jag vågar göra mera nu än för knappt en månad sen!!

Här är en bild från en dressyrträning i september 2010




Nä nu ska jag göra lite nytta, kommer flera bilder så fort jag kommit på hur man gör utan att kopiera bilderna...

Kram Annelie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: