anneliekeyser

2011-05-12
06:55:48

Igår hade hästarna en lugn och skön dag!

igår var det inplanerad vila för alla kusar så jag åkte iväg och kollade på en terräng träning på näs. Kan ju säga att jag vart lite små taggad inför min egen träning, kommer säkert vara lite nervös men det ska bli så kul och jag får bra hjälp av Anna Fagrell och Catta som ska hjälpa mig som draghäst då Trippe inte har gått så mycket terräng förrut och jag har inte hoppat det på hur länge som helst.
Ser fram emot att komma igång som vanligt igen efter en jobbig period med rädsla för att ramla av. Kraschade rätt illa förra sommaren med min förra häst som resulterad i att han är borta idag och jag vart rädd för att rida. Men nu börjar jag äntligen komma tillbaka och kan inte beskriva känslan av hur skönt det är att vara tillbaka igen :)

Hörs lite senare idag!

Kram


Kommentarer:
#1: Åsa

Kul att höra att ni är på gång igen!

Hoppas vi ses på tävlingsbanan snart! :)

Kram på dej

2011-05-12 @ 09:40:46
#2: Annelie

Sv. Åsa: Hej!! Va kul att du har hittat hit och så hittade jag ju din blogg på en gång :)

Absolut ses vi på tävlingsbanorna snart det är iaf min plan :)Ikväll blir det första terräng träningen för Trippes och min del så håll tummarna att det går vägen..

Kram kram

2011-05-13 @ 06:17:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: