anneliekeyser

2011-05-08
05:29:05

Har gjort om lite på bloggen..
Har man inget att göra så skaffar man sig det :) Har gjort om bloggen lite så den blir lite mera personlig och förhoppningsvis lite roligare. Har inte helt fått kläm på hur man gör men det kommer sakta men säkert vem vet om hundra år kanske jag kan det här ;)
Snart är det bara 1,5 timme kvar tills man får åka hem och sova å det ska bli så himla skönt att krypa ner i sängen. Blir till och sova några timmar sen blir det till stallet och rida ut i det härliga vädret  och sen avsluta kvällen hemma i soffan och ta det lugnt med sambon innan det bär av till veckans sista nattpass!

Här nedan kommer lite g:a bilder på lite hästar som jag har ridit och tävlat genom tiderna..






Brorsans fina men loite busiga unghäst!
En grymt härlig häst som jag har tränat och tävlat med. Ägaren är en vän till mig.
Träningsbild från Johannesberg med Braveheart

Hittar ingen bra bild på Desi men så fort jag hittar den så lägger jag upp den här :)

Nu ska jag göra sista rycket sen blir det hemgång.

Kram


Kommentar:
#1: Pucko

Tjusigt det blev på bloggen =)



Puss & kram

2011-05-08 @ 16:57:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: