anneliekeyser

2011-05-31
05:17:58

Händelserika dagar!!

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera igen :( Trippe fick ett par lugna dagar då jag vart krasslig igen så jag började känna mig lite stressad inför måndagens ridprov. Så sagt och gjort torsdag till och med söndags så trimmade vi dressyr och lite hoppning varvat med uteritter med Jannika och Panzie. Grabben skötte sig utmärkt varje dag :) Fast varken han eller jag uppskattade spö regnet som kom i fredags när vi fick rida på Denans utebana. Hade tänkt åka upp så jag kunde rida i lugn och ro i ridhuset utan regn och alltför många flugor men tji fick jag. Dem höll på att bygga upp banan inför helgens western tävlingar så vi tog utebanan och fick trimma i regn istället men va sjutton gör man inte! Lite regn har man inte dött av förut :)

Nu började jag känna mig positiv inför måndagen. Ridprovet var väldigt enkelt och vi gjorde det absolut bästa för dagen Trippe och jag. Känner att jag inte hade kunnat gjort på något annat sätt. Men att bara åka iväg till ett helt främmande ställe och att hoppa så fint som han gjorde stärkte hela min ridning. Känner att nu är det inget som kan hindra oss. Efter många timmar nere i skara så kunde vi äntligen börja rulla hemåt. Kan säga att det var en nöjd kille som fick gå ut i hagen :) Nu blir det ett par dagar i väntans tider innan man får veta hur ridprovet gått och vad det resulterar i.

Ska försöka ladda upp nya bilder på min lilla buse och lite tränings bilder. Men det har varit lite för mycket dem senaste dagarna... Nu har jag bara 45 minuter kvar att jobba sen blir det hem och sova för hela slanten för jag är så grymt trött nu!!!!

Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: