anneliekeyser

2011-05-21
13:44:29

Fortfarande inget föl :(
Mina lilla dam vill visst inte som vi andra vill utan hon håller på fölningen ett tag till den luringen. Men jag är glad bara att går bra och jag får en frisk och hel fölis :)
Trippe och Guinie får lite vila idag och min snälla bror hjälper mig med mockningen då jag har fått grymt ont i halsen. Så efter jobbet blir det att åka hem och lägga sig och vila så man orkar med morgondagens arbetspass och ridning. Känns som att jag har lite hårdträning framför mig den här veckan som kommer och då har jag verkligen inte tid att vara sjuk!!!

NU ska jag dricka varmt och försöka låta bli att prata så mycket vilket inte är det lättaste när man jobbar som telefonist...

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: