anneliekeyser

2011-06-23
07:00:53

Vilodag för både Trippe och mig!!
Igår onsdag var det vilodag för både mig och buse.. Jag tillbringade min eftermiddag och kväll ute på fåglarö med mina kollegor hemma hos Maggan och Klas på en underbar middag. Snacka om att det var hur fint som helst. Skulle inte sitta helt fel att bo så där lite svårt att ha häst då bara ;)
Idag blir det dressyr trimning och uteritt för hela slanten med mycket lösgörande. Förmodligen kommer Khloé på måndag och stannar ett tag för träning och tävling så får vi se vad som händer längre fram i tiden med henne.



Bild från förra årets tävling på Khloé withe pearl i rimbo 1m klass.



Bild från terräng träning i våras.

Nu ska jag göra lite nytta :)

Kram på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: