anneliekeyser

2011-06-24
22:55:38

Rörig torsdag men en rolig dag :)
Igår vart inget som det var tänkt. Min vän Caroline ringde och frågade om jag kunde ta hem Khloé redan idag då hon inte ville ha kvar henne på det g:a stället. Vill inte skriva här varför men självklart så ställer jag upp så vi åkte direkt efter jobbet och hämtade henne. Tog lite tid att lasta men till slut så ger hon med sig. Väl framme i finnby så installerar hon sig direkt och verkar trivas.

Idag så vart det premiär tur ut i skogen här hemma i finnby, hon kändes riktigt fin i kroppen och var pigg så det här blir nog bra om ett tag :)
Trippe bus fick en lugn skritt tur då jag kände att det var tvunget att städa igenom sadelkammaren då allt skulle få plats. Sen vart det en lugn eftermiddag för mig med lite tårta hemma hos mina föräldrar sen hem och sova och äta lite innan det är dags att jobba natt..

Nu ska jag göra lite nytta på jobbet :)

Hoppas alla får en härlig midsommar helg!!

Kram på er!

Kommentar:
#1: Kim

Tack gumman! <3 Mitt nummer är 0737829691, skicka ett sms så jag får ditt då jag bytt telefon. Hur är allt med dig? Kram

2011-06-28 @ 13:22:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: