anneliekeyser

2011-06-19
17:04:12

Regn, regn och åter regn...
Idag har Trippe bus vilodag så jag passade på att åka in till Ryttis och kolla på Catta när hon red sin terräng! Då jag jobbade natt till kl 03 igår så var man inte så jätte pigg imorse när min snälla sambo kom å väckte mig med att dra bort det varma goa täcket :( Hmm man får skylla sig själv när man gör likadant mot honom på morgonen, som tur är så går jag oftast upp tidigast av oss!!
Regnet hängde verkligen i luften men på med varma kläder och bad en liten stilla bön att det kunde få vara uppehåll men tji fick jag det fullkomligt vräkte ner i Stockholm :( Men det var iaf alltid lika kul att se terrängen och Catta och Diva var så duktiga :) Nu är jag så taggad till att trimma som en tok fram till den 9 juli när jag och Trippe ska rida våran första tävling tillsammans. Jag kommer vara så himla nervös men som tur är så har jag ett bra team med mig som håller koll på mig ;)

Nästa veckas planering ser nog ut som följande:

Måndag - Trimma dressyr plus skogrunda
Tisdag - Hopplektion för Ragna
Onsdag - Vilodag
Torsdag - Trimma dressyr plus uteritt
Fredag - uteritt
Lördag - Trimma Dresyr
Söndag - Ev vila beror på om jag ska åka till Hudiksvall på lördagen eller inte.

Nu blir det att leta efter lite dressyrövningar och plugga dressyrprogram så att det sitter som en smäck. Måste nog dricka lite varmt efter en dag i regnet då jag känner av min hals lite och sen göra lite nytta.

Kram på er!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: