anneliekeyser

2011-06-15
06:58:48

Lite uppdatering kanske ;)

Hej!

Här har det varit lite lugnt ett par dagar, i helgen som var så åkte jag och min sambo till Hudiksvall och hälsade på hans föräldrar! Vart en skön helg med sol, båttur på havet och otroligt fin natur. Hade ingen större lust att åka hem igen :( Trippe fick med andra ord en skön mini semester då han fick njuta av att strosa runt i hagen. I måndags vart det lite dressyr träning hemma på banan. Börjar släppa riktigt fint nu, ska bara få till galoppfattningarna så kommer det bli kanon :)
Igår så var det äntligen hoppträning för Ragna uppe på lovisedal, framridningen kändes kanon och han jobbade på fint. Även när vi började hoppa fram var han kanon, dock fick vi problem när vi skulle träna på att hoppa kombination som var lite tajt så man var tvungen att komma lugnt in och samla sig emellan. Här har han jobbigt och när min härliga lilla buse tycker något är jobbigt så sätter han sig ordentligt på tvären och bråkar. Men efter mycket om och men så ger han med sig och hoppar, nu vet jag precis vad jag ska träna på hemma ;) Hoppade även dem runda vattenmattorna idag! Avslutade med en bana första rundan lite lägre och den andra runda var nog runt 1m skulle jag gissa på. Fy sjutton va han hoppade och jäklar vad det gick fort stundtals men ibland känner man verkligen vilken kapacitet han har. Så nu är jag ännu mera taggad till att trimma och och fortsätta träna!

Nä nu ska jag göra lite nytta :)



Får bli en gammal bild idag hoppas på lite nya snart :)

Kram!


Kommentar:
#1: Pucko

Dem nyaste kommer inom snar framtid ut på Fb, ligger lite efter igen =(

Kram

2011-06-17 @ 23:32:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: