anneliekeyser

2011-06-21
07:15:16

Kan ju bara säga envis häst!!!
Igår hann man med en hel del, dock hade jag tänkt börja tvätta ur boxen men var helt slut efter ett dressyrpass på banan. Men urmockade är den iaf så får börja skura imorgon så att det är klart innan helgen är slut. Var även upp till Saphira och hälsade på henne och Desi. Hon växer så det knackar...

Igår vart det som sagt dressyr hemma, hade tänkt rida effektivt ca 40 min och bara rida lösgörande och hitta formen och träna på att hitta balansen. Kan säga som så att nu när det börjar bli jobbigt så är det en viss herre som sätter sig ordentligt på tvären. Fy fan på ren svenska vad vi hade diskution men envis som man är så ger man inte upp i första taget. Men efter 1,5 timme så gav han upp och gick riktigt fin i formen :) Men jisses vilken träningsvärk man har nu.... Att man alltid ska missa att strectha och ta hand om sig självt men med hästarna är man hur noggran som helst :) Va även och fikade med en gammal kompis och ev så ska jag hjälpa henne med hennes fina häst! Vi får se vad som händer under veckan...


Nu ska jag jobba vidare och sen tagga om till hoppträning ikväll ute i Ubby närtuna för Ragna :)

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: