anneliekeyser

2011-06-09
06:13:50

Hoppträning och terrängträning!
Har inte haft så mycket tid till att blogga då det blivit många sena kvällar och man har varit helt slut när man väl stiger innanför dörren hemma.
Förra veckan fick Trippe några dagars välförtjänt vila efter en tuff vecka med mycket transport åkande, tror det var en glad häst som fick passa på att äta lite gräs :)  Men sen var det bara att sätta igång igen, har hunnit med att träna dressyr hemma, ett hopp pass för Ragna på Lovisedal och igår var vi på Näs och red terräng för Anna. Var nöjd med båda lektionerna men har kommit på hur extremt mycket ben jag måste rida med och stackars lilla jag som inte är van med det har nu grym träningsvärk....
Men men vill man komma någonvart så är det bara att ligga i och hård träna. Ska se om jag kan få med sambon ut och träna så fort vi båda är helt friska och krya.

Hoppas jag hinner med att uppdatera ikväll. Ska jobba dagpass sen blir det till stallet och trimma dressyr sen blir det lite vila då jag och sambon åker till Hudiksvall och hälsar på hans föräldrar..

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: