anneliekeyser

2011-07-03
09:31:36

Fy vilket väder det var imorse :(
Då var man tillbaka på jobbet och är bara så trött, vaknade första gången runt halv 4 av att katterna slogs sen när man äntligen somnat om så vaknar man av den jäkla åskan :( Somnade om och vaknade i omgångar tills jag skulle gå upp kl 6 så nu är man lagom trött.

Igår hade Trippe en lugn och skön dag i hagen, tycker han förtjänar lite vila efter kursen som varit men idag så sätter vi igång för fullt igen. Blir dressyr i eftermiddag och jobba på lösgörande arbetet som vi höll på med på kursen. Tror att det kommer bli riktigt bra när vi kommer överens ;) Vi har ju lite att jobba på innan tävlingen nästa helg. Måste checka med min pappa om han kan åka med till Enköping och hjälpa mig lite. Men han brukar följa med så det ska nog inte vara några problem :)

Khloé har ju som sagt vilat några dagar då det har blivit så sena kvällar pga kursen, men hon och Nell har gått omkring i hagen och njutit av sommaren. Igår longerade jag henne lite på banan för att kolla läget och hon såg fin ut. Idag blir det uteritt med en massa lösgörande arbete för hennes del, har kollat lite på en plan och den 13:e Augusti tänkte jag tävla dressyr med henne blir nog en LC eller LB har inte bestämt mig än utan det beror nog mest på hur hon går ett tag framöver.

Nu ska jag träna dressyr programmet medans det är lugnt på jobbet, får se om jag hinner skriva nått ikväll eller om det blir en uppdatering imorgon!

Kram på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: