anneliekeyser

2011-12-28
11:24:52

Semester!!!!

Igår var det hopplektion för Lisa med Khloe och jag är riktigt nöjd! Tyckte hon skötte sig riktigt bra men man känner att det är en bit kvar tills vi är lika fina som förra året! Trippe har äntligen fått börja gå ut och han är så nöjd så :) Burre får på sina skor nu idag så sen hjälper Ida mig att skritta igång honom.

Nu är jag iaf på väg till Funäsdalen för lite härlig semester med min sambo sitter på bussen och åker igenom Uppsala nu!! Bara ca 50 mil kvar.... Är nog framme runt 19.30 ikväll om inte vädret börjar spöka igen!! Ida ska hjälpa mig med busarna den här veckan så den får lite semester från mig ;) jag uppdaterar istället från underbara fjällen!!!

Kram på er och ha ett underbart nyår!!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: