anneliekeyser

2011-12-18
02:43:06

Regn och åter regn :(

Har verkligen ingen som helst jul känsla i år :( blir ju tokig på det här vädret man blir ju bara totalt genom blöt.
Den här helgen går jag nattpass och känner mig rätt slutkörd. Så det är trippe som har haft högsta prio i helgen då han står som konvalecent vill jag att han får sin halvtimmes tömkörning oavsett väder och vind. Men fy säger jag bara för att gå runt på en ridbana i snöblandat slask. Gav upp efter 25 min då det började gå igenom jackan! Men vi gör framsteg idag va första gången som vi inte fick frispel utan faktiskt jobbade på hela passet och tyckte att det va kul!! Håll tummarna att det fortsätter resten av konvalescenten så vi kan få ha kul istället för att bråka :)

Imorgon om jag kommer upp i tid, då jag nu sitter på jobbet och inväntar hemgång, så ska både burre och khloe ridas igenom :)

Nu är det det bara 20 min kvar till hemgång!

Kram på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: