anneliekeyser

2011-12-25
22:51:00

Jag vill ha snö nu!!!!!!

Är så less på den här leran nu :( hagarna ser bara för hemska ut och täckena ska vi inte ens prata om! Haft ett sånt där mastodont pass på jobbet igen fast imorse orkade jag inte upp så tidigt så jag valde att bara släppa ut och sen mocka på kvällen. Men imorgon blir det stall på morgonen tanken är att trippe ska få gå ut nån timme medans jag mockar å fixar och hinner jag blir det 20 min mjukgörande pass med khloe. Ska på middag hos bror min och Jannika på kvällen :)
Nä nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorgon!! Fy vad jag saknar Patrik som är uppe i fjällen men på onsdag kväll får jag träffa honom igen :) sjukt vad man kan sakna någon så mycket..

Kram på er!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: