anneliekeyser

2011-12-20
21:56:10

Äntligen igång :)

Igår vart det uteritt med Jenny och aszar i snöfallet :) så himla mysigt! Hoppas nu att det lilla vita som kommit får stanna veckan ut men det tvivlar jag på. Khloe gick jätte fint igår kändes otroligt mjuk och fin.
Idag red Ida lilla damen då hon ska hjälpa mig med hästarna när jag är i fjällen. Såg jätte fin ut och jag vet att det kommer gå kanon bra för henne med mina busar :) imorgon blir dem äntligen skoning med snösulor så det blir lite dressyr imorgon innan julfikat på jobbet och tömkörning av trippe.

Nu ska jag njuta av en härlig kväll med den bästa!
Bjuder på en gammal bild på min fina mercy från en Fälttävlan på johannesberg.

Kram på er!


Kommentar:
#1: Åsa

Halloj

Kul att du är tillbaks och skriver lite igen :)

Kram och god jul!

2011-12-22 @ 15:43:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: