anneliekeyser

2011-12-15
18:06:11

Äntligen börjar inspirationen komma tillbaka!!!

Har ett bra tag nu känt noll inspiration för hästar och ridning. Mycket beror på att det är tok mycket jobb och sen allt strul med trasiga hästar :( Men nu börjar det kännas som att det kommer krypande tillbaka iofs så tvingar jag mig själv men när jag väl är uppe på hästryggen så njuter jag i fulla drag :)

I måndags så var vi upp till toftinge med Trippe bus. Han är fortfarande halt båda fram men nu knappt 1/2 grad så det riktigt stor skillnad!! Sprutade om båda kotorna och nu väntar 2 veckors konvalescent dock får jag tömköra istället för promenader då han är så jäkla pigg och far runt å bockar. Om 2 veckor börjar introduktionen till vattenbandet och starten på en lång rehabilitering. Hoppas nu på mycket snö så man kan pulsa runt i den :) kommer få bra kondis innan vintern är slut.
Burre jobbas så smått då han ska igång efter en lång vila och visar positiv arbets vilja :)
Khloe jobbar på för fullt och nu är det mycket dressyr och mjukgörande och stärkande arbete som gäller om vi ska vara fit for fight till tävlingssäsongen drar igång :)

Håll tummarna att inspirationen håller i sig om inte så tjata gärna på mig ;)

Kram på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: