anneliekeyser

2011-12-18
21:53:50

Å så irriterande!!!
Hade skrivit klart hela inlägget och skulle kolla efter en bild och så försvann inlägget så nu är det bara att skriva om.. idag har jag inte gjort så mågna knop då jag går på min natthelg och är rätt så trött efter 2 nätter och skulle börja 15,30 idag. Var hemma kl 03,30 och kunde inte somna på en gång så när jag vart väckt imorse kl 9 så va jag helt slut. Min underbara kille väckte mig lite senare så fick jag sova lite längre iaf :) Idag fick alla hästarna vila dels pga regnet och sen att jag helt enkelt inte orkade och hade tid då klockan var mycket. Men imorgon så är jag tillbaka i vardagsrutiner igen och Trippe ska tömköras sin dagliga halvtimme nere på banan och Khloé ska gå dressyr med forhoppning på att det inte är isgata då jag tänkte göra lite markarbete med bommar. Burre ska tömköras om det inte är på tok för halt, inväntar nämligen skoning på honom då han är barfota bak. Nu ska jag göra det sista på jobbet innan ruschen börjar sen hem och sova några timmar för att vara tillbaka här till kl 05,30. Gissa vem som kommer sova sött på soffan imorgon kväll ;) Kram på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: