anneliekeyser

2011-08-02
06:42:25

Så skönt det såg ut när hästarna stod och vilade i kvälls solen :)
Igår fick både Trippe och Khloé lite välförtjänt vila efter ett par dagars hårt jobb! Det såg så skönt ut när hela gänget stod längst ner i hagen och verkligen njöt av kvälls solen..
Idag står det hoppträning på schemat för Trippe och dressyr för Khloé och jag hoppas verkligen att Trippe är sig själv idag så vi slipper tjafsa hela lektionen. Tänkte däremot åka upp lite tidigare så jag hinner rida igång honom ordentligt innan vi börjar så att han har iaf börjat koppla av lite. Med Khloé så är dagens dressyrpass mest fokus på lösgörande arbete så att vi får loss bogarna lite bättre och sen rida igenom programmet som jag ska rida på söndag.

Veckans planering ser följande ut.

Tisdag; Trippe hoppning & Khloé dressyr
Onsdag; Trippe dressyr & Khloé kondition
Torsdag; Förhoppningsvis terräng träning för Anna med båda hästarna.
Fredag; Trippe dressyr & Khloé vila.
Lördag; Trippe & Khloé uteritt och känna igenom lite på banan.
Söndag; Dressyrtävling LB:1 2006 Frösåker med båda hästarna.

Nu ska jag göra lite nytta :)

Kram!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: